INICIACIÓ A L'EXPRESSIÓ DE LES EMOCIONS

 

L’expressió de les emocions ens ha acompanyat durant tot el curs. Ens hem escoltat els uns als altres i ens hem intentat ajudar. Primer de tot hem començat a donar-li nom a les nostres pròpies emocions:

 

 QUAN EM SENTO TRIST?


 

Gabriel: solo

Aarón: cuando no está mamá

Erin: cuando no viene papi

Claudia: cuando mi hermano destruye la torre

Mar: cuando mami no me da la teta

Iría: cuando mami no me viene a buscar

John: cuando papi y mami no vienen

Nico: triste

Mateo: espero mami

 

 

QUAN EM SENTO ENFADAT? 



 

Aarón: cuando no veo papi/mami

Mar: no está papi/mami

Iría: mami no me viene a buscar

Claudia: cuando papi/mami me dejan sola en la cama

Erin: cuando no veo papá

Gabriel: solo

Mateo: está así (ens mostra la seva cara d’enfadat)

John: con papi

 

QUAN EM SENTO CONTENT? 

Gabriel: content

Mateo: regalos de Papá Noel

Aarón: cuando estoy con papi/mami

Erin: con la mami

Claudia: cuando estoy con mami

Mar: cuando desierto de dormir

Iria: con papi/mami

 

 

QUAN SENTO POR?


 

Aarón: de robots

Erin: robots

Claudia: cuando mi hermano me tira fuego (mentre juguen a joc simbòlic)

Mar: cuando César me destruye los bloques

Iría: Rubén me destruye piezas  

Johan: fantasma de la Patrulla Canina

Mateo: fa cara de “por”

 










 

Més endavant hem creat l’espai de la Calma. Aquí podem anar per respirar o entrar en calma quan ho necessitem. Tenim material que ens ajuda arribar aquest estat d’ànim.

Per altra banda, també és l’espai de la Boca-Orella. Un espai per parlar dels nostres conflictes: parlar i expressar les nostres emocions però també parar i escoltar els dels altres.

 




 

 

 


Comentaris